2012. december 11., kedd

Sportos Mikulás

Ábel osztályában fociláz dúl. Az udvaron állandóan fociznak, a teremben focis kártyákat nézegetnek, cserélnek, gyűjtenek. Eddig is szeretett Ábel focizgatni, pár meccs részletébe bele is néztek apával az EB alatt, de nagyon nem izgatta a téma. December 5-én délután viszont nagy sóhajtások közepette előadta, hogy reméli focis kártyát kap majd a Mikulástól.

Mivel addigra már én összeállítottam a színes ceruzákból, egészséges édességekből, magvakból és gyümölcsökből álló kis csomagot bepróbálkoztam azzal a gyenge szöveggel, hogy kár, hogy nem írtuk meg a Mikulásnak, mert ilyenkor már biztos nem fogja tudni teljesíteni az utolsó pillanatban kigondolt kívánságot. Arról nem is beszélve, hogy a Föld másik felén már ugye elkezdte az ajándékok kiosztását.

A szomorú beletörődés láttán viszont úgy döntöttem mozgósítom apát és beszerezzük a focistákat. Mikinek a nap végére sikerült kinyomoznia hol lehet megvenni a gyűjtőalbumot és a hőn áhított kártyákat.


Így másnap reggel hatalmas örömmel és persze a szépen berendezett mappával indult Ábel az iskolába. Olyan jó, hogy hisz még a Mikulás csodájában!

Ajándékot persze a kis két hónaposunknak is hozott a mini cipőjébe.



A hetet végül a Mikulás kupán hátúszásban szerzett ezüstéremmel koronázta Ábel. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése