2013. január 30., szerda

Este sütés, másnap forgás, fogás

Két hete vendégségbe vittünk a kedvenc sajtos-sós sütinkből, ami akkora siker lett, hogy Ábel megint szerette volna ha sütök. Végül is elég egyszerű a recept, akár hétköznap is elkészíthetjük és a másnapi uzsonnához is csomagolhatunk néhányat, feltéve ha nem felejtjük el sütés előtt egy órára berakni a hűtőbe.

Én persze sikeresen elfelejtettem, összegyúrás után a konyhaasztalon hagytam, mivel Bora új tudományával a hátról hasra fordulással voltunk elfoglalva. Végül vacsora után, miután formázhatóvá hűlt Ábellel elkészítettük. Míg sült a tészta barkóbáztunk. Én a Dóri húgomtól kapott szilikon edényfogóra gondoltam, konkrétan arra, ami olyan szép zölden virít a képen és amúgy imádom, mert remekül használható :).



Másnap Bora a járókában újra sikeresen megfordult, nem is egyszer:


aminek nagyon tud örülni:



a fogás pedig már legalább két hete megy és mint a felvétel tanúsítja egyre profibban :) 





A sajtos-sós süti receptje pedig:
-100 g  teljes kiőrlésű tönkölybúzaliszt
-200 g fehér liszt
-200 g vaj
-2 dl tejföl
- só
Mindent jól összegyúrunk, majd a tésztát egy órára a hűtőbe tesszük. Nyúltjuk téglalapokra vágjuk, sajttal megszórjuk 150-200 fokon megsütjük.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése