2013. szeptember 4., szerda

Uszodai jó tanács CSAK nőknek

Az ősz beálltával újra érdemes rendszeresen sportolni. Én is újra beiktattam a kora reggeli tornákat, bár közelről sem vagyok olyan energikusan ágyból kiugró, mint régen.  Ugyanis Bora hajnalban még szopizik egyet, de legalább visszaalszik, így Ábel keltése előtt még tudok 20 percet tornázni, hogy ne épüljek le teljesen.

Viszont a rendszeres kardiómozgás már nagyon hiányzott. Párszor már futni is lementem, de tegnap óta heti egyszer újra úszom, legalább is elhatároztam. A hátam és a vállaim miatt már létfontosságú és persze azt sem bánnám, ha a szoptatás alatt rám rakódott extra zsírpárnáktól is szépen lassan megszabadulnék.

Ha pedig valaki esetleg a medencékben összeszedhető női fertőzésektől való félelmében nem merészkedik az uszoda közelébe, annak van egy szuper jó tanácsom:



Ingeborg Stadelmann német bába javasolja a könyvében várandós kismamáknak (is), hogy a nyilvános uszodákban összeszedhető gombafertőzések ellen használjunk olívaolajba mártott tampont, amely tökéletesen megvédi a hüvelyt.



Amiért jó az uszodában

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése