2011. október 27., csütörtök

Kincs - Ez itt a reklám helye!

Míg Miki legtöbbször villanyvonatozik, várazik, és fiús playmobil  szerepjátékokat játszik Ábellel, addig én inkább jó kis programokat (múzeum, színház, gyerekfoglalkozások) szervezek vele, mivel a Barbikon, pónikon és királylány jelmezeken szocializálódott anyukája alkalmatlan az ilyen harcias játékokra.

Ezért is örültem meg tegnap, amikor kezembe került a Kincs gyerekprogram magazin.  Aktuális színház, koncert, múzeum, szabadtéri és fedett programok 0-14 éves korig. A kis újság jól szerkesztett, szép, igényes, színes. Programbontással, kedvezményekkel, könyv-, mozi- és színházajánlókkal.



A közepén jól használható programtervezővel, sport-, életmód-, kreatív- és játékötletekkel. Ingyenes kapható már közel 700 helyszínen , de a biztos megszerzés érdekében elő is lehet rá fizetni.

Nekem nagyon tetszik és annyira belelkesedtem, hogy már egy csomó jó programot, könyvet kinéztem belőle novemberre Ábelnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése