2011. július 6., szerda

Szingli mozi

Ilyet még soha nem csináltam. Egyszer azonban el kell kezdeni :-)))), tegnap csak úgy egyedül beültem egy moziba.
A lényeg, hogy a Mikivel este 7-kor volt egy programunk, én 4-kor végeztem a munkahelyemen és a délutánra tervezett elintéznivalómat már délelőtt teljesítettem. Hazamenni már nem lett volna érdemes és Ábelnek amúgy is Anikó mamával volt találkozója. Így egy hirtelen ötlettől vezérelve betértem a Mamut moziba.Teljes sorsszerűség, ugyanis pont 5-kor kezdődött egy film: Mosás, vágás, ámítás címmel. Semmit nem tudtam róla, de a cím valami csajos filmre utalt. Szuper lesz - gondoltam. 




Egy ásványvízzel és egy gyrossal (első a fogyókúra) felvértezve beültem a 8-as kisterembe. Szuper is volt: könnyű, vidám, szerelmes francia filmet láthattam Audrey Tautou főszereplésével. Szerintem érdemes megnézni! Nekem nagyon tetszett és közben jól el is telt az idő. Nyár, mozi, boldogság!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése