2011. december 16., péntek

"Add az időt ajándékba"

Kedden kivételesen (a túlóráimnak köszönhetően) háromnegyed egykor értem Ábelért az óvodába. Jó ideje nem volt erre példa, mivel 8 órában dolgozom, így örülök, ha negyed ötre megérkezem. Most viszont még épp hogy elkezdődött a délutáni csendes pihenő. Ábel csak úgy kirobbant az ágyból mikor meglátott, ölelgetett, puszilgatott és egész délután azt hajtogatta, hogy mennyire örül, hogy még alvás előtt érte tudtam menni. Ha már így együtt voltunk félredobtam mindent és együtt játszottunk, beszélgettünk, társasoztunk egész délután.



Közben, pont aznap délelőtt kaptam egy meghívót december 20-ra, a Médiaunió "Mesélj mindennap"karácsonyi rendezvényére, ahol a tervek szerint bemutatják a médiának a kampány eddigi eredményeit és ismertetik jövőbeli terveiket.

Másnap azonban kaptam egy levelet, amiben lemondták a sajtótájékoztatót......

Hogy miért?


A Médiaunió a médiában dolgozók gyerekeiért: a december 20-ra tervezett „Mesélj mindennap!” sajtótájékoztató elmarad!


A Médiaunió Alapítvány a Tranzit Art Café-ba szervezett rendezvényét azzal a céllal hirdette meg, hogy szabadidőt teremtsen az újságíróknak és a média-szakembereknek. Tájékozatni szeretnénk mindenkit, hogy a tegnap meghirdetett sajtótájékoztató elmarad. Kérjük, hogy a ránk szánt és ilyen módon felszabaduló időt inkább mindenki a gyermekeivel, unokáival, kistestvéreivel vagy a család bármely más kisgyermekével töltse.

Adja az idejét ajándékba a gyerekeknek! Olvasson nekik egy mesét, mondjon el egy történetet, hiszen minden egyes velük töltött perc hatalmas érték. Hívja fel mások figyelmét is a gyermekekkel együtt töltött idő fontosságára ezzel az egyszerű kulcsmondattal: „Add az időt ajándékba!”

Boldog ünnepeket és kellemesen időtöltést kívánunk Önnek és családjának!

Azért, hogy minél többen éljük át azt a boldog mosolyt, ami nekem pont azon a kedd délután megadatott. Amúgy nem tudtam volna elmenni a sajtótájékoztatóra, hiszen aznap lesz a közös karácsonyi ünnepünk a kollégáimmal. Mindenki hozza a családját, Ábel is velünk lesz és egy verssel készül. 

Remélem minél többen csatlakozunk ehhez a kampányhoz és egyre több gyerek kap ajándékidőt szüleitől!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése