2011. április 15., péntek

Autodidakta életmódszakértőből elégedett cikkíró

Miután a drasztikus életmódváltásom után (Életmódváltás retró) elértem az eltervezett álomsúlyt, a megtartás vágya lebegett a szemem előtt. Ezért továbbra is folytattam az egészséges táplálkozást, most azonban már megengedhettem magamnak egy-egy kalóriadúsabb falatot és egy kis édességet. Ha kezdett belendülni a mérleg, már tudtam, hogyan fordíthatom vissza a folyamatokat. A mozgás viszont létszükségletemmé vált. Nem is adtam alább,  így 4 évig ( egészen addig míg Ábel beköltözött a pocakomba) rendszeresen jártam sportolni egy körúti fittness terembe.


Állandó látogatója voltam az aerobick óráknak, kipróbáltam a fitt-ball-t, megszerettem a step aerobickot, zsírégettem futópadon és erősítettem a gépeken szóval úgymond megalapoztam a jövőmet.


Közben sorra jelentek meg Magyarországon  a különböző szakújságok (Shape, Fitt-mama, Wellness, Diéta és Fittness, Fitt infó) Én pedig lelkes gyűjtővé és aktív olvasóvá váltam. Annyira kiművelődtem, hogy már egy teljesen más életet éltem, mint a nagy fogyókúrám előtt. Tudatosan vásároltam, kerestem a természetes, egészséges, legjobb esetben bio alapanyagokat, zöldségeket, gyümölcsöket, és kerültem a mesterséges színezékeket, tartósítószereket, édesítőket még ha azok diétásak is voltak. Kezdett belém ivódni az egészséges életmód életérzése.


Közben lediplomáztam és egy hírcsatorna online szerkesztőségénél kezdtem el dolgozni. Egyik meleg júliusi délelőtt főszerkesztőnk ötleteket várt tőlünk az uborkaszezon felpezsdítésére. Ekkor jutott eszembe, hogy mi lenne, ha lenne nálunk egy életmód rovat. A lehetőséget megkaptam, így 3 próbacikk után beindult az új rovat. És olvasták, nem is kevesen..... :-))). Én pedig végtelenül boldog voltam itt: hasznos és jó, érdekes és izgalmas cikkeket írhatok, ráadásul olyan témában, ami az életem része.






Majd megszületett Ábel és 2 év múlva, boldog anyukaként immár otthonról folytathattam a cikkírást a mindmegette.hu oldalra. És én megint csak írtam és megint csak boldog voltam tőle.


Mostanában viszont ehhez a bloghoz támadt  kedvem és lehetőségem, és úgy gondoltam eddigi  életmódcikkeimmel is színesíthetem a műfajt. Fogadjátok szeretettel!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése