2013. augusztus 2., péntek

Mini nyaralás, jó sok programmal, jó áron

Mindenképp érdemes akciós kuponok honlapjait nézegetni. Herceghalomra már régóta el akartam menni és teljesen véletlenül ráakadtam egy kuponra, amit július 31-ig lehetett lejárni. Így Ábel és Bora teljesen ingyen, mi felnőttek pedig jó nagy kedvezménnyel, napi 3x-i !! étkezéssel nyaraltunk 4 napig az Abacus wellness hotelben.

Nem kellett reggelit készíteni, ebédet főzni, vacsorát kitalálni, épp csak pakolni egy kicsit. A legnagyobb melegben nem otthon főttünk, hanem légkondis szobában nagyokat aludtunk. Gyerekprogram meg annyi volt, hogy csak kapkodtuk a fejünket. Ábel kalóz kincsvadászaton, focimeccsen, kézműveskedésen, csocsó bajnokságon, úszóversenyen, vízi játékokon, esti vetélkedőn és táncon vett részt, ahol annyi barátra tett szert, hogy ha éppen nem kirándultunk, akkor a többi gyerekkel játszott, fürdött, búvárkodott. Még Bora is talált magának kis barátnőket a játszószobában.

Mi legszívesebben - amíg Bora a babakocsiban aludt - a kerti nyugágyakon, az árnyékban élveztük, hogy nem kell 5 percenként csinálni valamit.

Persze minden nap remek kirándulásokat is szerveztünk, így megnéztük Herceghalom gesztenyefákkal szegélyezett főutcáját:

Ferde toronyért is elég csak 25 km-t utazni Budapesttől, a helyi víztorony ugyanis megdőlt:

Voltunk a tabajdi mezítlábas parkban, ahol mezítláb lehet egy jó nagyot sétálni, így jártunk többek között:

bazalton:

agyagon:

kukorica csutkán

homokon:

és pázsiton is:

Vége eljutottunk borért és pezsgőért Etyekre az Anonym pincébe.

Felmásztunk a boti kápolnához:

Hazafelé pedig eltöltöttünk egy délután a különleges hangulatú Alcsúti Arborétumban

A gyönyörű angolkert már természetvédelmi terület, az egykori kastélyból azonban csak ennyi maradt...

A kápolnában viszont újra tartanak esküvőket: