2011. november 4., péntek

A vasalás mint sport

Mindenkit előbb vagy utóbb, kisebb vagy nagyobb mértékben utolér a házimunka. Nálam az abszolút mumus a vasalás, azzal a paradoxonnal, hogy szinte mindent szeretek kivasalva látni, vállfára akasztani, szépen a gardróbba, fiókokba tenni, használni, felvenni. De magát a vasalás folyamatát a hátam közepére kívánom. Ezért halogatom napról napra.



Este fáradt vagyok vagy/és blogot írok, pihenek, rendet rakok, takarítok, bármit csak vasalni ne kelljen. Reggel aztán az aznapra tervezett ruhákat gyorsan elintézzük (Miki is nagyon sokszor besegít), de a halom egyre csak nő, óriási méretet öltve. Aminek aztán egy elszánt napon nekiállok és legyőzöm. Tegnap pont ilyen harci kedvemben voltam és két és fél órás küzdelem során kivégeztem a vasalós kosár tartalmát.

Ehhez a kellemetlen feladathoz persze próbálok segítő elemeket találni. Az egyik legjobb dolog vasalás közben könnyed sorozatokat nézni, amire máskor nincs idő. Nálam a kedvenc vasalós sorozat a Született feleségek, de remekül vasalok a Showder Klub bármelyik felvételére vagy rádiós reggeli műsorok internetes feltöltésére. 

Tegnap azonban újabb motivációra bukkantam. Egy kalóriaszámlálóra ami kiszámolja, hogy egyes tevékenységekkel mennyi kalóriát égetünk el. A vasalással pedig számos kalória égethető el. Én például a tegnapi tevékenységemmel azon túl, hogy rendbe vágtam az összes mosott ruhát még 342 kalóriát is elégettem, amit ma egy teljes kiőrlésű kakaós tekerccsel jutalmaztam és így egyensúlyba is kerültem. Szóval élvezetes és sportos vasalást mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése