2011. június 21., kedd

Meggyes süti

Nem csak a szám nagy (Meggy reklám), hiszen otthon nálunk is sorakozik a friss meggy. Én leginkább gyümölcsturmix részeként eszem, de Mikinek sütöttem belőle finom gluténmentes sütit (Ő csak ilyet ehet). Így most kukoricalisztből készült, de bármely más lisztből is kiváló. Amennyiben nem a gluténmentes változatot készítem én teljes kiőrlésű tönkölybúza lisztből sütöm. Jó állagú, finom és teljesen egészséges biosüti lesz belőle.

Íme az egyszerű recept (az alapváltozatot Kinga barátnőmtől tanultam, még évekkel ezelőtt):
  • 1 pohár joghurt
  • 2 pohár liszt
  • 1/2 pohár olaj
  • max. 3/4 pohár gyümölcscukor vagy méz vagy egyéb egészséges és természetes édesítő
  • fél csomag sütőpor
  • 1 tojás
  • és jelen esetben magozott meggy, amennyit elbír
Ezt a jó kis masszát kell összekeverni,sütőpapiros tepsibe önteni, megsütni és megenni.

Íme a Mikinek készült kukoricalisztes változat: (azért én is ettem belőle :-)) )



A süti az csokis

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése